Outforce media | Adverteren


OutForce Media is de media-exploitant die gespecialiseerd is in tijdelijke en mobiele buitenreclame.

Bereik met uw campagne heel gericht uw doelgroep door gebruik te maken van onze unieke reclamedragers en spectaculaire communicatievoorstellen op het gebied van tijdelijke buitenreclame.

button home 4

Maximale exposure:

  • toplocaties
  • flexibel
  • uniek
  • tijdelijk
  • veel impact

Advies en creatieve ideeën voor mediacampagnes


OutForce Media levert advies en creatieve ideeën voor mediacampagnes. In eerste instantie richten wij ons op reclamebureaus, mediabureaus en adverteerders, vervolgens leggen wij verbindingen met gemeenten.

De voordelen van tijdelijke buitenreclame:

Pop-up kwaliteit

Trotters hebben de pop-up kwaliteit: ze duiken alleen op als ze iets te melden of te tonen hebben. Anders blijven ze achterwege. Zo blijft hun aanwezigheid altijd verrassend en urgent.

Het respecteren van de openbare ruimte

Trotters respecteren de openbare ruimte omdat ze die ruimte slechts tijdelijk innemen. Als ze aanwezig zijn in het straatbeeld vallen ze niet uit de toon omdat ze als enige tijdelijke buitenreclamedrager volwaardig ontworpen straatmeubilair zijn.

Flexibel inzetbaar

Tijdelijk betekent flexibel. Trotters kunnen in groepen worden ingezet in verschillende constellaties. Zo maken ze bijvoorbeeld Storytelling mogelijk. Onze communicatiemiddelen zijn verplaatsbaar. Ze kunnen in principe overal geplaatst worden, waar en wanneer u wilt. Uiteraard moet de gemeente wel toestemming verlenen.

Effectiviteit: verdubbeling koopintentie bij Storytelling

Uit marktonderzoek is gebleken dat Storytelling kan leiden tot een verdubbeling van de koopintentie. Consumenten zijn steeds meer geïnteresseerd in het verhaal achter het product en worden door verhalen niet alleen aangesproken op rationeel niveau maar ook op emotioneel niveau. Emoties leiden tot gedragsveranderingen, wat voor merken van doorslaggevend belang is. Maar niet alleen de merkperceptie wordt beïnvloed, goede verhalen geef je door en voor het koopgedrag bedraagt die peer-to-peer communicatie tegenwoordig maar liefst 70 procent. Het loont dan ook om te investeren in Storytelling.


Kosten

Bij de prijs van onze diensten zijn de volgende elementen inbegrepen:
  • de huur van het reclame-object
  • de productiekosten (zoals het bedrukken van de doeken)
  • vervoer, plaatsing en verwijdering
  • het regelen van de vergunning en
  • standplaatskosten (afdracht aan gemeenten om op die toplocaties te mogen staan)
Wij kunnen eventueel modereren met uw reclamebureau. Daarnaast bieden wij middels onze partner Building Concept ook volledige campagneconcepten aan.

Heeft u interesse? Neem dan contact op met OutForce Media en laat u inspireren door een mooi voorstel.